Mer effektiv skadebehandling og bedre kundeservice

 

Håndter forsikringskrav smartere og få mer fornøyde kunder gjennom bruk av video for dokumentasjon og felles forståelse. 

Kontakt oss
forsikring hero bilde

Innhenting av dokumentasjon og vurdering av en hendelse krever både tid og ressurser. Ved å la dine kunder utføre sin egen skadeinspeksjon effektiviserer du prosessen. Med videodeling ser kunde og saksbehandler det samme på samme tid. Du får et mer nøyaktig bilde av skaden umiddelbart, og du og kunden får en felles forståelse av hendelsen. 

Brukervennlig

Med våre verktøy kan dine kunder raskt sende bilder eller videoklipp av skaden mens dere snakker sammen. Du sender enkelt en lenke i en tekstmelding til kunden mens du har personen på linjen. Kunden klikker på lenken og kan umiddelbart sende bilder og videoklipp slik at du kan vurdere skadeomfanget eller se risikoen som kunden ønsker å forsikre. Dette sikrer en bedre kundeopplevelse og forhindrer misforståelser og feil.
forsikringsselskab bruker incidentshare til å håndtere skadeanmeldelse

Vi opplever at videoløsningen skaper en følelse av trygghet blant våre medlemmer. Det at vår skadebehandler kan se live og se nøyaktig hva medlemmet viser og forklarer, gir en opplevelse av å bli forstått. På denne måten unngår vi også misforståelser.

Nadja Frandsen

Avdelingssjef Skade- og Medlemsservice, LB Forsikring

Våre løsninger for forsikringssektoren

IncidentShare

Sikker, intuitiv og brukervennlig livestreaming fra skadestedet eller pasientbehandlingen.
Les mer

Både våre kunder og ansatte drar nytte av livestreamingen. I dag tilbyr vi livestreaming i situasjoner der vi tidligere har bedt om kvitteringer og bilder sendt på e-post. Kundene kan raskt få avklart spørsmål og fullføre sin sak i første samtale.

Camilla Maarslet

Teamleder bygningsskade, If Forsikring

Gå til blogg og nyheter